جهت ارتباط سریع و آسان با کارشناسان حقوقی هلدینگ مهر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید
٠٩١٢٠٥١٩٨٣٥
٥٣ - ٠٢٥٣٧٧٣٤١٥٢  
جهت ارتباط با ما تماس بگیرید
٠٩١٢٠٥١٩٨٣٥
٥٣ - ٠٢٥٣٧٧٣٤١٥٢  

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین  بسیار بالاست.  اگر افراد با مشکلات و ابهامات حقوقی مواجه شوند. مشاوره حقوقی کمک شایانی به آن ها در زمینه حل اختلافات حقوقی، خسارات مالی یا مشکلات حقوقی می کند. یک وکیل که از راه دور و به صورت مجازی ، موکل خود را راهنمایی می کند و در بهبود روند پرونده موثر است. مانند یک وکیل دادگستری که در دفتر وکالت مشغول است مشاوره حقوقی هم همان طور می باشد. اما فرق آنها در حضوری بودن وکیل و مجازی بودن مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین است.

با توجه به وجود بستر فضای مجازی و همچنین  مشغله امروزه افراد و نداشتن وقت کافی برای حضور در دفتر وکالت و حتی هزینه های هنگفت که موکل نمی تواند پرداخت کند. پیشنهاد خوبی است که به مشاوره حقوقی آنلاین مراجعه کنید . یعنی بر اساس آنچه که گفته شد. می گوییم مزایای مشاوره حقوقی آنلاین طوری است که بیشتر افراد تمایل پیدا می کنند تا به جای حضوری با وکیل ملاقات کردن ، مشاوره آنلاین را بپذیرند. البته باید در مورد مشاوره حقوقی یک سری موارد را بدانید تا نتیجه مطلوب از مشاوره در بررسی پرونده بگیرید. برای آشنایی بیشتر با هلدینگ مهر همراه شوید.

 

ویژگی مشاوره حقوقی آنلاین

برای بهتر بهره بردن از مشاوره حقوقی آنلاین اول ببینیم باید چگونه فردی باشد. تا بتوان به او مراجعه کرد و اطمینان حاصل شود.

  • متخصص رشته حقوق: حقوق خیلی فرار است و مشکلاتی که برای موکلین پیش می آید نیز از شاخه های مختلفی از جمله : خانوادگی ، ملک و املاک، جنایت و غیره می باشد و باید مشاوره حقوقی انتخاب کنید که در آن مورد تبحر کافی داشته باشد.
  • با تجربه باشد: وقتی مشاوره حقوقی از طرف کسی به شما معرفی می شود و یا در سایت وکلا به وکیل مراجعه می کنید .قبل از انتخاب باید ببینید روزمه کاری او چگونه است ؟ایا تجربه کافی دارد؟
  • تحلیلگر باشد: پرونده های حقوقی پیچیده هستند و وکیل یا مشاوره حقوقی باید به بررسی همه جانبه این پرونده بپردازد و بعد از مشخص کردن کم و کاستی یا عیب و ایرادهایی که در پرونده وجود دارد.

مشاوره حقوقی آنلاین مناسب تر است یا وکیل حضوری؟

این سوال را باید کمی واضح تر بیان کرد. چون نباید گفته شود که بین وکیل و مشاوره انلاین کدام مناسب تر است؟ چون بستگی به شرایط موکل دارد که می تواند به صورت حضوری پیگیر کار پرونده خود باشد یا وقت آن را ندارد. می خواهد از راه مجازی پیگیر پرونده باشد. با راهنمایی های مشاوره حقوقی آنلاین به نتیجه برسد.

پس هر موکلی بر اساس شرایط خود یکی را انتخاب کند که هر کدام از وکیل یا مشاوره آنلاین مزایایی دارد. مثلا وکیل حضوری علاوه بر راهنمایی موکل و بررسی حضوری پرونده می آید. به تنظیم پرونده از نزدیک خودش بر عهده می گیرد. تا جایی که موکل در بعضی مواقع کاری ندارد و وکیل انجام می دهد. حتی در دادگاه حضور می یابد. از موکل خود به صورت حضوری حمایت و دفاع می کند. . اما به صورت مجازی  شاید حضور وکیل را نداشته باشد. اما یک مزایای دیگری در کنارش ست که فرد را مجاب می کند که از مشاوره حقوقی آنلاین راهنمایی بخواهد که در اینجا به ان اشاره می کنیم.

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

مزایای  مشاوره حقوقی آنلاین

  • دسترسی سریع‌ به مشاور حقوقی آنلاین
  • امکان دریافت مشاوره در تمامی ساعات و در هر مکان
  • امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و همچنین ذخیره‌سازی آن‌ها جهت بررسی مجدد آن‌ها
  • صرفه‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه

شما تصور کنید در یک شهر شلوغی مانند تهران یک مشکل حقوقی دارید و می خواهید پرونده شما را از راه قانونی رسیدگی کنید. خب با توجه به مزایای مشاوره حقوقی آنلاین توضیح می دهیم که یک موکل بهتر است مشاوره حقوقی آنلاین را انتخاب کند.

در شهر شلوغ مشکلاتی مانند ترافیک وجود دارد که فرد نمی تواند به موقع حاضر شود و همچنین نبودن پارکینگ  برای وسایل نقلیه ، گرفتن مشاوره حقوقی حضوری را دشوارمی کند.  اگر بخواهید از تاکسی و از این موارد استفاده کنید هزینه هایی زیادی در کنار هزینه وکیل اضافه می شود . امروزه هزینه مشاوره حقوقی آنلاین بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از دیگر انواع مشاوره می باشد. در نتیجه می توانید با کمترین هزینه، جامع ترین راهنمایی و مشاوره های حقوقی را دریافت نمایید. پس صرفه جویی در هزینه در انتخاب مشاوره حقوقی آنلاین وجود دارد.

  • هماهنگ نبودن زمان ملاقات

شاید وکیل یک ساعتی برای شما قرار دهد و بگوید به صورت حضوری به دفتر ایشان بروید. اما برای شما به عنوان موکل جور نباشد و یا بر عکس . یا آنقدر وکیل وقتش پر است که نمی تواند به راحتی و سریع به شما وقت دهد. همین باعث می شود کار شما و رسیدگی به پرونده شما به درازا بکشد . معمولا روند دریافت مشاوره های حقوقی آنلاین بسیار سریع انجام می گیرد. به گونه ای که پس از اخذ نوبت، نهایتا بعد از چند ساعت می توانید مشاوره خود را دریافت کنید. در نتیجه نیاز نیست که در تایم طولانی مدتی منتظر بمانید. صرفه جویی در زمان با مشاوره گرفتن آنلاین ایجاد می شود.

  • شاید فرد از شهر دیگری آمده است که خیلی شرایط سخت برایش پیش آید. اما شما در هر نقطه از جهان که باشید. می توانید به راحتی تنها با انجام چند کلیک ساده، مشاوره حقوقی آنلاین دریافت کنید. چرا که در این نوع مشاوره نیاز به حضور فیزیکی شما نبوده، و احتیاجی به رفت و آمد های طولانی و خسته کننده نیز نخواهد بود. در نتیجه در زمان شما نیز صرفه جویی می گردد.

پس بنابراین وقتی مشکل حقوقی را می خواهید حل کنید. سریع می توانید از راه مجازی دسترسی به مشاوره پیدا کنید. باید به صورت حضوری  تمام مراحل  بالا را طی کنید. آن هم ممکن است باز در وقت لازم تمام نشود و طولانی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.