جهت ارتباط سریع و آسان با کارشناسان حقوقی هلدینگ مهر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید
٠٩١٢٠٥١٩٨٣٥
٥٣ - ٠٢٥٣٧٧٣٤١٥٢  
جهت ارتباط با ما تماس بگیرید
٠٩١٢٠٥١٩٨٣٥
٥٣ - ٠٢٥٣٧٧٣٤١٥٢  

مشاوره آنلاین :

در صورتی که افراد در نقاط دیگر کشور بوده و امکان دریافت مشاوره حضوری را نداشته باشند می توانند از طریق تماس صوتی در تلگرام یا واتساپ یا تماس تصویری از طریق اپ های موجود که هماهنگ خواهد شد،نسبت به دریافت مشاوره آنلاین به راحت ترین شیوه ممکن اقدام نمایند.مجموعه هلدینگ مهر با به کارگیری وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان زبده حقوقی و اداری در کلیه دعاوی حقوقی – کیفری – خانواده – کارگر و کارفرما – امور اداری – تعزیزات حکومتی – ثبت شرکت و برند در کنار شما خواهد بود.صداقت،عدالت و اعتماد متقابل شعار مجموعه ماست.

شرایط و ضوابط دریافت مشاوره آنلاین :

1-مشاوره به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن هماهنگ شده با موکل به مدت 45 دقیقه با قیمت دویست هزار تومان برگزار خواهد شد.
2-حتما قبل از آغاز جلسه مدارک خود را مهیا نمائید.
3-قبل از شروع جلسه می بایست نسبت به واریز فیش و تکمیل فرم مربوطه اقدام و یا با دفتر مجموعه به شماره تماس 02537734152 و 02537734153 تماس حاصل نمائید.
4-در صورت واریز وجه و هماهنگی جلسه ی مشاوره امکان عودت وجه در صورت انصراف وجود ندارد چرا که تایم مربوطه برای شما رزرو شده است.

مشاوره آنلاین

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

شرایط و ضوابط*

مشاوره حقوقی آنلاین بهترین روش برای استفاده از اطلاعات و تجربیات یک متخصص و منبع آگاه است. با مشاوره حقوقی آنلاین شخص می‌تواند به مجموعه‌ای از دانسته‌های مرتبط با مسئله حقوقی خود دست پیدا کند. برای این‌ که در مشاوره حقوقی آنلاین  نتیجه خوبی را بدست آوریم؛ باید مطمئن شویم که این فرد مورد گفتگو صلاحیت و مجوز مشاوره در مسائل حقوقی را داراست یا خیر. در موارد بسیاری که افراد از متخصص یا مشاوران خوب اطلاعات خود را به دست نیاورده‌اند دچار سردرگمی و مشکلات و طولانی تر شدن زمان حل آن مسئله قانونی می‌گردد. پس شناخت یک گروه متخصص و مشاور مانند (هلدینگ حقوقی مهر ) می تواند به ما در معرفی مشاوران حقوقی آنلاین کمک کند.

مشاوره حقوقی آنلاین

 مشاوره حقوقی آنلاین

در زندگی امروز به‌ دلیل روابط اجتماعی گسترده و پیچیده برای آرامش در زندگی به شناخت حقوق، وظایف خود و افرادی که با آنها در ارتباط  هستیم؛ نیاز داریم تا در کنار یکدیگر بهتر بتوانیم زندگی کنیم. بنظر می رسد هیچ کس از مشاوره حقوقی بی نیاز نیست. هر شخص با توجه به شرایط و مسائل پیرامون خود ممکن است بارها و بارها به مشاور حقوقی نیاز پیدا کند.  گاهی نیز مراجعه به مشاوران حقوقی آنلاین برای بالابردن دانش و دانسته های حقوقی خودمان است. زیرا داشتن اطلاعات حقوقی مانند هر موضوع دیگری برای ما مفید است.

دانش حقوق به‌ صورت تخصصی به مسائل حقوقی و قانونی مرتبط با روابط  انسانی می پردازد. امروزه تعداد زیادی از دانشجویان با توجه به ضرورت و نیاز جامعه و مردم به تحصیل در رشته حقوق مشغول هستند.

این افراد بعد از تحصیل دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی می‌توانند در زمینه مشاوره‌های حقوقی به سایر افراد جامعه مشاوره‌های حقوقی آنلاین ارائه دهند.

مشاور حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاور حقوقی کسی است که در رشته حقوق تحصیل‌کرده و با داشتن آگاهی و تجربه بر قوانین و مقررات دادگاه تسلط خوبی پیدا کرده‌ است. مشاور حقوقی می‌تواند در زمینه‌های گوناگون حقوقی که به او مراجعه می‌شود راهکار مناسبی برای پیگیری و حل بهتر آن مسئله حقوقی به شما ارائه دهد.

دانشجویان رشته حقوق، فارغ‌التحصیلان و اساتید این رشته، کارمندان دادگستری و قضات بازنشسته ممکن است در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت کنند و تجارب و دانش خود را در اختیار دیگران قرار بدهند.

اهمیت مشاوره حقوقی

 استفاده از مشاوره حقوقی امروزه یکی از نیازهای ضروری جامعه است. شاید بتوان گفت امروز هیچ فرد و یا گروهی وجود ندارد؛ که در مواردی نیاز به مشاوره حقوقی نداشته باشد. قبل ازانجام هر اقدامی در اموری با زمینه حقوقی، لازم است از قوانین مربوط به آن آگاه شویم؛ تا از ضررهایی که ممکن است ازسوی دیگران به‌خاطر سودجویی و یا به  دلیل عدم آگاهی ما به قوانین حقوقی پیش بیاید جلوگیری کنیم. 

پرونده های زیادی در دادگاه ها بخاطر آگاه نبودن طرفین به حقوق خود و مواد قانونی روند طولانی را طی می کنند. نتیجه ی دلخواه را نیز نداشته و از سوی دیگر هزینه‌های زیادی نیز برای طرفین به دنبال داشته است. پس لازم است با کمک متخصصان و مشاوران حقوقی قوانین مربوط را بشناسیم و برای رسیدن به حقوق خود بهترین مسیر را انتخاب نماییم.

برای هر شخص در زندگی خود ممکن است مسئله ای که زمینه ی  حقوقی داشته باشد پیش بیاید و نیاز به مشاوران حقوقی پیدا می کند. از مهم‌ترین وظایف مشاوران حقوقی احقاق حق و اجرای عدالت است که منجر به حفظ آرامش در جامعه و زندگی افراد می‌شود.

بهترین مشاور حقوقی

برای حل مسائل حقوقی خود بهترین راهکار مراجعه به مشاور حقوقی است پس لازم است با دقت بهترین مشاور حقوقی را در مسئله مورد نیاز خود بشناسیم.

بهترین مشاور حقوقی که می‌تواند در حل مسائلی که زمینه‌های حقوقی دارند به ما کمک کند؛ وکیل‌های پایه یک دادگستری هستند. این افراد به ‌دلیل تجربه کاری و آشنایی با انواع پرونده های حقوقی در دادگستری می‌تواند بهترین مشاوره‌های حقوقی را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه دهند و درصد موفقیت مشاوره جو در آن مسئله بیشتر می گردد و در زمان کوتاه‌تری به نتیجه ی بهتری برسند.

مشاوره حقوقی

انواع مشاوره حقوقی

  1. مشاوره‌  حضوری

روش مشاوره حضوری یکی از متداول ترین روشهاست. از نظر برخی افراد بهترین راه مشاوره است. اما مشاوره حقوقی حضوری در مواردی مناسب است که ما مشاورین حقوقی خوبی را در اطراف خود بشناسیم. از سوی دیگر زمان کافی نیز برای مراجعه به این متخصصان داشته باشیم. در بسیاری موارد افراد به دلیل شرایط کاری و حتی محل زندگی خود ممکن است نتوانند از مشاوره‌های حضوری استفاده نمایند. بنابراین افراد بسیاری به دنبال روش های دیگر هستند که بتوانند بدون حضور در مکانی، از تجربیات متخصصان استفاده کنند.

  1. مشاوره آنلاین

 در بسیاری از مسائل، ما به مشاوره حقوقی نیاز داریم. اما به‌ دلیل نبودن مشاورهای متخصص در دسترس یا شرایط زمانی خاص نمی‌توانیم مراجعه حضوری داشته باشیم. در این شرایط بهترین روش، استفاده از مشاوره های حقوقی آنلاین است.

با مشاوره حقوقی آنلاین راحت‌تر از سایر روش‌ها می‌توان سوال‌های حقوقی خود را از متخصصان این امر بپرسیم و از نظرات آن‌ها استفاده نماییم.

یکی دیگر از دلایل استقبال از مشاوره حقوقی آنلاین شرایط کرونا و استقبال مردم جهان از انجام خدمات غیرحضوری و آنلاین می‌باشد. مشاوره حقوقی آنلاین در هر زمان و مکانی امکان پذیر است. به‌وسیله‌ی موبایل که آسان‌ترین و دردسترس‌ترین وسیله ارتباطی است می توان از مشاوره آنلاین استفاده کرد.

با مشاوره حقوقی آنلاین می‌توان از  مزایای مشاوره حقوقی به‌ راحتی استفاده نمود. مشاوره حقوقی آنلاین می‌تواند از طریق تماس تصویری با یک گروه متخصص باشد. در این روش بعد از ثبت‌نام و مشخص شدن وقت قبلی برای شخص، از طریق (هلدینگ حقوقی مهر) به‌ عنوان یک گروه کارآمد و موفق به متخصص حقوقی مربوطه ارجاع داده می‌شوید و آنها شما را با مسائل مرتبط آگاه می کنند.

در این ارتباطات تصویری آنلاین می‌توانید سوالات حقوقی مورد نظر خود را با مشاورین حقوقی این مؤسسه مطرح نمایید و  از نظرات کارشناسانه آن‌ها بهره‌مند شوید.

روش دیگر مشاوره آنلاین از طریق چت می‌باشد. از طریق نوشتن سوالات حقوقی خود دریکی از پیام‌رسان‌ها و یا یک سایت با مشاورین حقوقی ارتباط برقرار کنید. آنها در پاسخ به این پیام ها مشاوره و نظرات خود را مطرح می کنند. در مشاوره های آنلاین که بوسیله نوشتن پیام ها در سایت ها صورت می گیرد. این مزیت وجود دارد که سوالات دیگر مشاوره جویان نیز قابل مشاهده است. افراد می توانند با خواندن پاسخ مشاوران حقوقی به سوالات دیگران، اطلاعات متنوع دیگری که مرتبط با آن مسئله را بدست آورند. این اطلاعات حقوقی در بسیاری موارد می تواند آگاهی ما و یا اطرافیان مان را افزایش دهد.

  خدمات مشاوره حقوقی آنلاین

بهترین کار در شرایطی که دچار مشکلات حقوقی می‌شویم؛ این است که قبل‌ از شکایت و یا مراجعه به مراکز قضایی و هر اقدام دیگری، از طریق مشاوره حقوقی آنلاین آن مسئله را از تمام جوانب و با دقت کافی بررسی نماییم. با مشاوره متخصصان حقوقی، زوایای دیگر مشکل مطرح می‌شود. سپس با بررسی همه جانبه آن مسئله توسط مشاور حقوقی و با توجه به مواد قانونی و آگاهی کافی در آن زمینه می‌توان اقدامات مناسبی را انجام داد.

در برخی مسائل حقوقی به‌ دلیل پیچیدگی آن و با توجه به‌ نظر مشاوران حقوقی نیاز به استفاده از یک وکیل آگاه می‌باشد؛ که شخص باید آن مسئله را با وکیل حقوقی مطرح نماید.

مشاورهای حقوقی آنلاین با توجه به نیازهای کاربران و مخاطبان انواع مشاوره‌ها در زمینه هایی مانند دعاوی حقوقی، خانوادگی، تجاری و یا کیفری و … را ارائه می‌دهند.

مشاوره انلاین

مزایای مشاوره آنلاین

  • خدمات غیرحضوری و آنلاین از خدماتی است که افراد در زندگی امروزه به آن گرایش و تمایل بیشتری پیدا کرده اند. مشاوره حقوقی آنلاین نیز یکی از انواع این خدمات است. گروه متخصصان حقوقی آنلاین در این راستا و با توجه به استقبال افراد، خدمات آنلاین خود را به متقاضیان ارائه می دهد.
  • از مهمترین امتیازات مشاوره حقوقی آنلاین دسترسی سریع به این متخصصان برای همه افراد است. در روش آنلاین افرادی که در محل زندگی خود مشاور حقوقی نمی شناسند با جستجو کردن در سایت ها و یا پیام رسان های اجتماعی می توانند با یک گروه متخصص حقوقی آشنا شوند. در مشاوره حقوقی آنلاین با صرف هزینه کمتر و در هر زمانی می توان با مشاور حقوقی آنلاین ارتباط برقرار کرد. مشاوره حقوقی آنلاین (هلدینگ  حقوقی مهر) بدون هیچ محدودیتی حتی در روزهای تعطیل و در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به کاربران و دوستان عزیز در همه مسائل حقوقی با کادری متخصص می باشد.

انواع دعاوی حقوقی

مشاوره آنلاین

در رسیدگی به بسیاری از مسائل حقوقی، شخص باید به مراجع قانونی مراجعه نماید. برای پیگیری امور در مراجع قضایی نیاز به نوشتن دادخواست می باشد؛ که از آن طريق بتوان مراحل قانونی آن را طی نمود.

  •  دعاوی به‌ معنای ثبت دادخواست است. در مواردی که شخص مشکل حقوقی دارد و می خواهد آن را از مراجع مربوطه پیگیری کند باید نوع دعوی را بداند که بتواند به دادگاه مربوط مراجعه کند.
  • با توجه به موضوع آن‌ها، دعاوی تقسیم‌ بندی می‌شود. در یک تقسیم‌ بندی می‌توان دعاوی را به ۳ دسته اصلی تقسیم کرد. دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری و دعاوی اداری از مهمترین ها هستند.
  • در ابتدا با برخی از مهمترین دعاوی حقوقی که شخص ممکن است بخاطر آنها نیاز به مشاور حقوقی داشته باشند آشنا می شویم. برخی از این دعاوی به شرح ذیل می باشد.

دعاوی حقوقی

  • هرگاه دادخواستی که شخص می‌خواهد به دادگاه ارائه بدهد به‌دلیل نقض و پایمالی حق‌ وحقوق او ازسوی دیگری باشد. این دعاوی را حقوقی می‌گویند.
  • دعاوی حقوقی ممکن است به‌ خاطر مشکلات حقوقی در معاملات بین دو یا چند نفر و یا مربوط به روابط خانوادگی مانند زوجیت، نفقه، ارث و… موارد دیگر باشد.
  • خوب است بدانیم که قانون مدنی مسائل مربوط به دعاوی حقوقی را به‌طور مفصل با بیان جزئیات پیش‌بینی می کند و به این امور می پردازد.

دعاوی خانوادگی

 یکی از انواع دعاوی حقوقی دعاوی خانوادگی است.

به‌دلیل اهمیت و گستردگی مسائل خانوادگی نیاز است به صورت مفصل تر به آن بپردازیم.

خانواده با ازدواج زن و مرد تشکیل می‌شود. هر کدام از اعضای خانواده، پدر، مادر و فرزندان در مقابل یکدیگر وظایفی دارند. به تبع برای طرف مقابل حقوقی ثابت می‌گردد. بی اعتنایی به حقوق همسر یا فرزندان منجر به اختلاف و ناسازگاری در محیط خانواده می‌شود. در قانون مدنی به مسائل و دعاوی خانوادگی می پردازد.

 مسائلی مانند ازدواج، انحلال نکاح، مطالبه و اجرای مهریه، حضانت فرزندان، نفقه و هزینه‌های زندگی زوجه، درخواست طلاق توسط زوج یا زوجه، جهیزیه و ازدواج مجدد و… از موضوعات دعاوی خانوادگی است.

دادگاه خانواده و شورای حل اختلاف از مراجع بررسی دعاوی خانوادگی هستند. به‌دلیل اهمیت مسائل خانوادگی و لزوم حفظ حریم خانواده و آبروی اشخاص در مسائل حقوقی خانوادگی، استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین بسیار مهم است. از آنجایی که مسائل خانوادگی، فقط مسئله حقوقی نیست؛ بلکه نیاز به مشاور روانشناس نیز دارد. خوب است توجه داشته باشیم؛  که هیچ گاه نباید در دعاوی خانوادگی فقط به جنبه حقوقی مسئله توجه کرد. به همین دلیل مسائل خانوادگی در شورای حل اختلاف با حضور مشاوران  خانواده بررسی می گردد. تا در حد امکان بتوان بین افراد خانواده صلح و سازش ایجاد کرد و از مراجعه به دادگاه جلوگیری نمود.

در بسیاری موارد افراد در هنگام مواجه با مشکلات حقوقی خانوادگی از شدت ناراحتی و خشم ممکن است اقدامی را انجام دهند. که آسیب‌های دیگری را نیز به کانون خانواده وارد می‌کند. یا گاهی با انجام کاری ممکن است سبب ایجاد کدورت در میان افراد خانواده شوند. بنابراین بهره‌مندی از نظرات مشاور حقوقی دلسوز و آگاه می‌تواند به شخص کمک کند. تصمیم سنجیده و راه‌حل مناسبی را برای حل مسائل حقوقی خانوادگی خود بگیرد و با آرامش بیشتری به مسائل خانواده رسیدگی کند. مشاوران حقوقی خانواده در این مؤسسه بصورت شبانه روزی و آنلاین آمادگی همراهی با شما را در همه مسائل حقوقی دارند.

دعاوی کیفری

 دعاوی کیفری به دادخواستی می گویند که در آن فرد برعلیه شخص دیگر اعلام جرم می کند. و درخواست مجازات و رسیدگی به آن را از دادگاه دارد.

در ماده ۲ قانون مجازات اسلامی جرم چنین تعریف می شود:  فعل یا ترک فعلی که در قانون برای آن مجازات تعیین‌ شود؛ جرم محسوب می‌شود. مانند قتل، کلاه‌برداری، سرقت و…

در مواردی که شخص به‌خاطر رفتار مجرمانه‌ شخص دیگری اعم از فعل یا ترک فعل دچار زیان و خسارتی شود. نیاز به یک مشاوره حقوقی آنلاین دارد. مشاوره جو می تواند همه جزئیات جرم را با مشاور درمیان بگذارد تا بتواند در مراحل قانونی به او کمک کند. یک مشاوره حقوقی آنلاین بعد از بررسی همه جوانب جرم و با توجه به مواد قانونی پیش‌بینی‌ شده برای آن جرم، توصیه‌های لازم را برای احقاق حق مشاوره جو بیان می کند. روش ها و مراحل قانونی مجازات مجرم را مطرح می نماید. همچنین یک مشاوره حقوقی آنلاین متخصص باید مراحل قانونی و اسنادی که برای اثبات جرم در دادگاه نیاز است به فرد متضرر بیان کند. تا آن اسناد را برای اثبات دعوای خود به دادگاه ارائه دهد. با کمک از مشاوره حقوقی آنلاین می‌توان مطمئن شد با اثبات جرم، فرد مجرم به مجازات‌های مقرر در قانون مانند پرداخت خسارت، دیه، شلاق و غیره محکوم می‌گردد. و به جزای دنیای اعمال خود در این زمینه خواهد رسید.

دعاوی اداری

دعاوی که کارکنان علیه سازمان ها و نهاد های دولتی و یا مردم علیه سازمان های دولتی و عمومی ارائه می دهند را دعاوی اداری گویند. مرجع رسیدگی به این شکایات و دادخواست ها دیوان عدالت اداری است. افراد با کمک مشاوره حقوقی آنلاین در مواردی که دعاوی علیه نهادهای اداری داشته باشند می توانند روند دقیق این مسئله حقوقی را پیگیری نمایند.

در هرکدام از این دعاوی نیاز به حضور و همراهی یک مشاور حقوقی خبره و متخصص است. تا شخص بتواند حقوق خود را به طور کامل ایفا کند.

 مشاوران حقوقی آنلاین به صورت تخصصی در یکی ازاین دعاوی به مشاوره جو اطلاعات لازم را می دهند.

وکیل خانواده آنلاین

در زندگی بسیاری از افراد مسائل و مشکلات حقوقی به جایی می رسد که شخص به تنهایی نمی تواند آن مسئله حقوقی را حل نماید. این شخص نیاز به یک مشاوره حقوقی تخصصی دارد. بوسیله مشاوره حقوقی آنلاین به راحتی می توان به اطلاعات اولیه لازم  در مورد قوانین مربوطه و رویه قضایی آن در صورت نیاز به مراجع قانونی، را بدست آورد. در همه مراحل مشکلات حقوقی خانوادگی می توان از یک مشاوره حقوقی آنلاین راهنمایی گرفت. مشاوره حقوقی آنلاین برای همه مسائل خانوادگی و برای همه افراد خانواده مهم و کاربردی است.

مشاور حقوقی املاک

مشاوره حقوقی املاک

 مشاوره حقوقی آنلاین املاک یکی از انواع مشاوره‌های حقوقی است. در هر نوع از امور نقل‌ و انتقال املاک و مستغلات ازجمله فروش و یا اجاره آن‌ها نیازبه مشاوره حقوقی است. همراهی مشاوره حقوقی املاک در معاملات از ایجاد بسیاری مشکلات و هزینه‌های اضافی برای شخص جلوگیری می‌کند.

مشاوران حقوقی املاک علاوه‌ بر قوانین حقوقی مربوط باید اطلاعات به‌روز از جمله قیمت املاک را با توجه به مکان آن‌ها داشته باشد. تا بتواند به شخصی که به او اعتماد می کند؛ و او را مشاور حقوقی خود قرار می دهد؛ اطلاعات جامع و مفیدی را ارائه دهد.

مشاوره حقوقی ارثیه

ارث و تقسیم آن از مسائلی است که برای بسیاری از افراد جامعه پیش می آید. هرگونه سوال از روش صحیح تقسیم ارث و شناخت مسائل پیرامون وصیت شخص در بیشتر از یک سوم اموال خود و یا محرومیت شخصی از ارث و هرنوع سوال دیگری در این زمینه را می توان از مشاوران حقوقی آنلاین ارث پرسید. مشاوران با دقت و توجه لازم به این مسائل پاسخ می دهند.

در همه مسائل حقوقی دیگر نیز می توان به مشاوران حقوقی آنلاین مراجعه نمود.

ویژگی یک مشاور خوب

  • مشاوره حقوقی آنلاین باید شخصی متخصص و کارآمد  باشد. آگاهی و تسلط خوبی بر قوانین داشته باشد. مواد قانونی و رویه های قضایی را برای پیگیری مشکل حقوقی مخاطب خود بداند.
  • آگاهی به  قانون در مشاوره حقوقی آنلاین یکی ار مهمترین دلایل مراجعه افراد به این مشاوران است. اگر شخص در هنگام ارتباط با مشاور حقوقی آنلاین به تسلط این مشاور مطمئن شود در مراجعه های بعدی نیز با اطمینان خاطر با او ارتباط برقرار می کند و او را به دیگران نیز معرفی می نماید.

  • علاوه بر تسلط به مواد قانونی و رویه های قضایی، تجربه حل در مسائل حقوقی نیز بسیار مهم است. در هنگام انتخاب مشاوره حقوقی آنلاین یکی از اولویت های مهم افراد تجربه کافی مشاور است که در رزومه خود آن را ثبت می کند. استفاده از تجربیات گذشته خود و دیگر مشاوران حقوقی می تواند احتمال بسیاری از خطاها را کم کند.
  • مشاور باید اظهارات و سخنان گوینده را با دقت گوش دهد و هر مسئله ای که بنظرش لازم است و گفته نشده را از مخاطب جویا شود تا به همه جوانب و زوایای آن مشکل آگاه گردد. سپس با توجه به مواد قانونی مطرح شده و موجود، راهکار و مراحل حل آن مسئله را به شخص ارائه دهد.
  • مشاوره حقوقی آنلاین باید فرصت کافی را در اختیار مخاطب خود قرار بدهد تا شخص بتواند با تمرکز و آرامش مشکل حقوقی خود را با او در میان بگذارد.
  • مشاور حقوقی باید مواد قانونی را به زبانی ساده و قابل فهم برای افرادی که با او ارتباط می گیرند بیان کند تا آگاهی این اشخاص بیشتر شود و از مشورت های آنها در هنگام اقدام برای حل دعاوی حقوقی خود استفاده نماید. همچنين از ارتباط با این مشاوره حقوقی آنلاین رضایت داشته باشند.

مشاوره حقوقی رایگان

در هر زمانی که مشکل حقوقی برای شما پیش بیاید بدون هیچ دغدغه و نگرانی می توانید به سایت هلدینگ حقوقی مهر مراجعه نمایید. مشاوران حقوقی  آماده ارائه انواع خدمات آنلاین به شما می باشند. تا شما بتوانید با اطمينان بهترین روند قانونی حل مشکل را انجام دهید. برخی از مشاوره های حقوقی آنلاین مانند:

مشاوره حقوقی آنلاین 24 ساعته

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوران حقوقی آنلاین در همه مسائل حقوقی آمادگی دارند در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان باشند.

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.