جهت ارتباط سریع و آسان با کارشناسان حقوقی هلدینگ مهر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید
٠٩١٢٠٥١٩٨٣٥
٥٣ - ٠٢٥٣٧٧٣٤١٥٢  
جهت ارتباط با ما تماس بگیرید
٠٩١٢٠٥١٩٨٣٥
٥٣ - ٠٢٥٣٧٧٣٤١٥٢  

4 مورد از زمینه های مشاوره حقوقی بصورت آنلاین یا تلفنی

زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین

زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین بسیار متنوع است. وقتی کارمان به دادگاه و قوه قضاییه و از این موارد کشیده می شود . برای بهتر انجام شدن کارمان و اینکه زودتر و اسانتر به نتیجه برسیم به شخصی مانند وکیل نیاز داریم تا ما را یاری دهد. وکیل وقتی در مورد مسئله موکل اطلاعاتی به دست آورد پرونده و اسناد را تنظیم می کند و به آن رسیدگی می کند.

همیشه هم همین طور نیست بعضی مواقع هم ممکن است وکیل حضوری نباشد و یک مشاوره حقوقی تلفنی باشد که از راه دور به موکل کمک می کند و به او مشاوره می دهد . البته همان طور که وقتی در حوزه حقوق مسائل حقوقی متفاوت می باشد کار مشاوره حقوقی یا وکیل هم در زمینه های مختلف متفاوت می باشد. برای آشنایی بیشتر با زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین با هلدینگ مهر همراه شوید.

زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین

زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین

1. خدمات مشاوره ای

انجام مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف حقوقی در قالب مشاوره حضوری، تلفنی  ارائه می شود. مهم ترین مزیت مشاوره امکان مشاوره با وکلایی است که ضمن تجربه بالای عملی، بالاترین مدارج علمی و دانشگاهی را دارا می باشند. همچنین مزیت منحصر به فرد تشکیل کمیسیون حقوقی برای ارائه مشاوره به موضوعات خاص با حضور چند نفر از اعضای هیات علمی نیز پیش بینی شده است.

2. خدمات نوشتاری

  • نگارش دادخواست
  •  اظهارنامه
  •  شکوائیه
  • لایحه‌ی دفاعیه
  • و تنظیم انواع قراردادها با بالاترین کیفیت و با رعایت موازین فنی حقوقی قابل ارائه است.

3. خدمات وکالتی

پرداختن به کلیه امور وکالتی جهت پیگیری امور موکلان در کلیه ی مراجع دادگستری، شبه قضایی، اداری، ثبتی، بیمه ای، انتظامی و .. زیر نظر وکلای رسمی انجام می شود. 

4. خدمات داوری

با توجه به مزایا و زمینه های بسیار مناسب قانونی در زمینه انجام داوری داخلی و بین المللی، كليه اشخاصي كه اهليت اقامه دعوي دارند.  مي توانند اختلافات خود را اعم از اينكه در مراجع قضايي طرح شده يا نشده باشد، مشاوره حقوقی آنلاین  ارجاع دهند. البته به صورت مجازی وکیل یا مشاور را مطلع کند.

زمینه های کاربرد مشاوره حقوقی آنلاین

مسائل حقوقی مرتبط با انواع کسب و کار و انواع ایده های آن ثبت شرکت، تنظیم قراردادهای تجاری، دعاوی تجاری، وصول مطالبات، امور مربوط به چک و سفته و… مشاوره تلفنی در دعاوی حقوقی، به طور کلی هر موضوعی را شامل می شود که با حقوق فردی و خصوصی یک شخص ارتباط داشته باشد. این گروه از دعاوی موضوعات بیشماری را از قبیل دعاوی مالی، دعاوی تجاری و … در بر می گیرد.

ویژگی اصلی دعاوی حقوقی این است که این دعاوی با دولت ارتباطی ندارد و مجازاتی در کار نیست. دعاوی حقوقی ممکن است مالی یا غیر مالی باشند. دعوای حقوقی مالی  با طرح آن خواهان در پی رسیدن به خواسته ای مالی هستند. در حالی که موضوع دعاوی غیر مالی معمولاً مسائلی هستند که ارزش مالی قابل اندازه گیری ندارند و برای رسیدن به یک حق غیر مالی طرح می شوند.

دعوای حقوقی معمولاً مستلزم تقدیم دادخواست به دادگاه حقوقی و رعایت تشریفات خاص دادرسی مدنی است.

مسائل خانوادگی

زن و شوهری که با هم دعوا و کشمکش دارند و کارشان به طلاق و از این موارد رسیده است را که معمولا همان دعاوی خانوادگی می گویند که  در شوراهای حل اختلاف و یا دادگاه خانواده مطرح می شوند. این برای حضوری بودن است اما در مورد مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص دعاوی خانوادگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چون دعاوی خانوادگی  فقط محدود به موضوعات حقوقی نمی باشد. بلکه  مسائل روانشناسی، مالی، فرهنگی و … را شامل می شود. از همین رو نیز مسائل فقهی که می توان به آن اشاره کرد که در این حوزه می باشد:  طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزند، ارث و…

مسائل ملکی

خرید و فروش ملک، اجاره، رهن، قراردادهای پیمانکاری، دعاوی ملکی و ثبتی و…

مسائل کیفری

جرم به موجب ماده 2 قانون مجازات اسلامی اعم از فعل یا ترک فعلی است که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد. جرایم از جهات گوناگون به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. برخی از آنها مثل قتل، ضرب و جرح و توهین از زمره جرایم علیه اشخاص بشمار می روند. برخی دیگر از قبیل سرقت، جعل و خیانت در امانت از جرایم علیه اموال می باشند. جرایم دیگری مثل محاربه و قیام مسلحانه وجود دارند که آنها را جرایم علیه امنیت و آسایش عمومی نامیده اند. که در این موارد مشاوره حقوقی آنلاین می تواند راهنمایی کند.

مسائل حقوقی بین‌المللی

مهاجرت، ازدواج بین‌المللی، طلاق بین‌المللی، قراردادهای بین‌المللی و…

مسائل تجاری 

به طور کلی هر نوع اقدام تجاری و بازرگانی موضوع حقوق تجارت می باشد. مسائل بسیاری مانند حقوق حمل و نقل، حقوق گمرک و حقوق قرارداد های تجاری را در بر می گیرد.

همچنین در صورتی که مطابق با قانون تجارت شما به عنوان تاجر شناخته شوید، هرگونه اقدام مالی که انجام دهید مشمول حقوق تجارت خواهد بود. چنانچه سوالاتی در زمینه نحوه انعقاد قراردادهای تجاری، پرداخت عوارض گمرکی، قراردادهای حمل و نقل و سایر موضوعات مرتبط با حقوق تجارت داشته باشید. قبل از هر کاری حتماً با یک مشاور حقوقی آنلاین  مشورت کنید.

خیلی از شرکت ها و افراد حقیقی برای سرعت بخشیدن به روند اداری دعاوی مختلف از خدمات وکلاء با سابقه استفاده می کنند. گاهی هم برای تنظیم لوایح و دادخواست مختلف نیاز به انتخاب مشاوره حقوقی از مشاوران حاذق و با تجربه می کنند تا روند کار آنها دچار مشکل نشود.

به همین دلیل است که می گوییم وقتی می خواهید در یکی از زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین برای خود وکیل انتخاب کنید. حتما از سایت و موسسات معتبر وکلا استفاده کنید. دلیل حساسیت در انتخاب مشاور به این علت است که شما او را نمی بینید و از راه مجازی با او در ارتباط هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.